Huurbetaling

U betaalt uw huur maandelijks, bij vooruitbetaling. Op welke manieren kunt u de huur voldoen? En, hoe kunt u profiteren van meer betaalgemak? Automatische afschrijving: geen omkijken naar! Betaalt u de huur via automatische incasso, dan wordt op de eerste van de maand automatisch het juiste huurbedrag ge├»ncasseerd, mits uw saldo toereikend is. Hoe u dit regelt? Vul het machtigingsformulier in.

Digitale factuur per e-mail
U ontvangt iedere maand (rond de 20e) een factuur in uw mailbox en zorgt er zelf voor dat deze uiterlijk op de eerste van de maand wordt betaald. Dan kan gemakkelijk met iDeal, via de link in de e-mail. Wilt u zich hiervoor aanmelden? Mail dan naar infointermarisnl of neem contact op met ons Klantcontactcentrum via 088 25 20 100.

Betalen via internet: eenmalig of vast
U kunt de huur digitaal betalen, via internetbankieren. Vergeet niet het juiste betalingskenmerk in te vullen, in de vier hiervoor bedoelde vakjes of in de omschrijving. Zo verloopt uw betaling correct en voorkomt u mogelijke vertragingen.

Storting bij uw bank: waar moet u op letten?
U kunt het huurbedrag bij uw bank op onze rekening laten storten. Vermeld wel op welk adres de betaling betrekking heeft (uw naam, adres en huurmaand). De bank brengt kosten in rekening voor deze manier van betalen. Gebruik het rekeningnummer dat op uw factuur staat.

Pinnen: betalen bij onze kantoren
Bij onze vestigingen kunt u tijdens openingstijden uw huurbedrag ook voldoen via de pinautomaat. Hieraan zijn geen extra kosten verbonden. Goed om te weten: u kunt de huur bij onze vestigingen niet contant of met creditcard betalen. 

Veelgestelde vragen

Servicekosten

Woont u in een gebouwencomplex? Dan betaalt u, naast de huurprijs, ook servicekosten. Waarvoor betaalt u deze kosten? Lees verder.

Huurachterstand?

Het kan gebeuren dat u door omstandigheden uw huur niet op tijd kunt betalen. Laat ons dat zo snel mogelijk weten, zodat we u kunnen helpen. 
Lees verder.

Woningwaardering

Hoe wordt uw huurprijs bepaald?
Lees verder.