Mijn Intermaris

Thuis geregeld!
Via Mijn Intermaris kunnen onze huurders gemakkelijk hun huurzaken regelen, zelf een reparatie-afspraak inplannen en hun contactgegevens wijzigen. Ook zijn eventueel openstaande (huur)bedragen zichtbaar die huurders eenvoudig en veilig kunnen betalen via iDEAL. Het maken van een reparatie-afspraak gaat sneller omdat u direct zelf een tijdstip kunt inplannen waarop we bij u langs komen. Het nieuwe huurdersportaal is gekoppeld aan het administratiesysteem van Intermaris. Als contactgegevens via Mijn Intermaris aangepast worden, is dit direct aangepast in de administratie van Intermaris.

Account aanmaken
Als u een woning of berging van Intermaris huurt, krijgt u in de eerste helft van 2017 een brief met een registratiecode. Met deze code kunt u op https://mijn.intermaris.nl  een persoonlijk account aanmaken. We sturen de brieven naar de hoofdhuurders (eerstgenoemde op het huurcontract). 

Informatiekrant
Samen met de brief krijgen huurders een informatiekrant met toelichting over het huurdersportaal en interviews over de digitalisering bij Intermaris. In de krant leest u ook hoe we samen met huurder Gonda de Vries hebben getest hoe je een reparatie-afspraak maakt “Ik denk dat zelfs mijn kleindochter van 4 dit zou kunnen”. Tot slot hebben we een handige bewaarkaart gemaakt met de 5 belangrijkste instructies voor het portaal. Mensen die wat hulp kunnen gebruiken bij de computer, kunnen deze kaart bewaren. Een online versie van de krant kunt u hier downloaden: Informatiekrant Mijn Intermaris
 
Introductiefilmpje
Tot slot hebben we een kort introductiefilmpje gemaakt. Hierin leggen we in 1 minuut stap voor stap uit hoe alles werkt. Dit filmpje kunt u bekijken op https://mijn.intermaris.nl.