Mijn Intermaris

Thuis geregeld!
Via Mijn Intermaris kunnen onze huurders gemakkelijk hun huurzaken regelen, zelf een reparatie-afspraak inplannen en hun contactgegevens wijzigen. Ook zijn eventueel openstaande (huur)bedragen zichtbaar die huurders eenvoudig en veilig kunnen betalen via iDEAL. Het maken van een reparatie-afspraak gaat sneller omdat u direct zelf een tijdstip kunt inplannen waarop we bij u langs komen. Het nieuwe huurdersportaal is gekoppeld aan het administratiesysteem van Intermaris. Als contactgegevens via Mijn Intermaris aangepast worden, is dit direct aangepast in de administratie van Intermaris.

Account aanmaken
In de eerste helft van 2017 hebben al onze huurders* twee brieven ontvangen; één brief met een registratiecode en één brief met de registratienaam. Met de registratiecode- en naam kan op https://mijn.intermaris.nl een persoonlijk account worden aangemaakt.

Heeft u de brieven niet meer, maar wilt u wel uw huurzaken online regelen? Geen probleem! Wij kunnen u de brieven opnieuw toesturen.

* We hebben de brieven verzonden naar de hoofdhuurders (eerstgenoemde persoon op het huurcontract). 

Meer informatie
Wilt u meer informatie over Mijn Intermaris en de digitalisering binnen Intermaris? Neem dan een kijkje in de Informatiekrant Mijn Intermaris of bekijk het introductiefilmpje op Mijn Intermaris