Mijn Intermaris

Thuis geregeld!
Via Mijn Intermaris kunt u als huurder gemakkelijk uw huurzaken regelen, zelf een reparatie-afspraak inplannen op een door u gekozen dag en tijd en uw contactgegevens wijzigen. Eventueel openstaande (huur)bedragen zijn zichtbaar en eenvoudig en veilig te betalen via iDEAL. Als u uw contactgegevens via Mijn Intermaris wijzigt, is dit direct aangepast in het administratiesysteem van Intermaris.

Account aanmaken
In de eerste helft van 2017 ontvingen al onze huurders* twee brieven; één brief met een registratiecode en één brief met de registratienaam. Met de registratiecode- en naam kunt u op https://mijn.intermaris.nl een persoonlijk account aanmaken voor Mijn Intermaris.

Heeft u de brieven niet meer, maar wilt u wel uw huurzaken online regelen? Geen probleem! Wij kunnen u de brieven opnieuw toesturen. U kunt hiervoor contact opnemen met Intermaris.

* We hebben de brieven verzonden naar de hoofdhuurders (eerstgenoemde persoon op het huurcontract). 

Nieuwe huurders
Bent u een nieuwe huurder van Intermaris? Dan ontvangt u bij het tekenen van de huurovereenkomst uw persoonlijke registratienaam- en code. Hiermee kunt u op https://mijn.intermaris.nl een account aanmaken.

Meer informatie
Wilt u meer informatie over Mijn Intermaris en de digitalisering binnen Intermaris? Neem dan een kijkje in de Informatiekrant Mijn Intermaris of bekijk het introductiefilmpje op Mijn Intermaris