Reparatieverzoek

Heeft u een reparatieverzoek? Neem dan altijd contact met ons op. Dat kan telefonisch of online.

  • Online melding: vul onderstaand formulier in. 
  • Telefonisch: wij zijn dagelijks bereikbaar van 8.30 tot 17.00 uur via 088 - 25 20 100. Via het keuzemenu krijgt u een aantal opties voor het doorgeven van reparatieverzoeken.

Afspraak
Wij maken een afspraak voor het uitvoeren van de reparatie binnen een tijdvak van twee uur. Bij een online melding nemen wij uiterlijk de eerstvolgende werkdag voor 17.00 uur telefonisch contact met u op. Soms besteden we de uitvoering van een reparatieverzoek uit. Het bedrijf neemt dan binnen twee werkdagen contact met u op voor het maken van een afspraak.

Kosten
In de meeste gevallen neemt Intermaris de kosten voor het uitvoeren van reparaties voor haar rekening. In sommige gevallen zijn de kosten voor uzelf. Dat geldt als u zelf een bedrijf inschakelt voor een reparatie. Dat geldt ook voor reparaties die wij uitvoeren door nalatigheid, opzet of ondeskundig gebruik van de (voorzieningen in) de woning. Ook kosten voor reparatie van zelf aangebrachte voorzieningen zijn voor u.

Gevolgschade
Mocht er schade zijn ontstaan in uw woning aan uw inboedel (bijvoorbeeld apparatuur, meubels, behang, laminaat of vloerbedekking) dan kunt u dit melden bij uw verzekeraar. Intermaris vergoedt geen schade aan uw inboedel.

Spoedreparatie

Voor het melden van een spoedreparatie buiten kantoortijd kunt u ons bellen via 088 25 20 100. Spoedreparaties zijn bijvoorbeeld: gaslekkage, spuitende waterleiding, stroomstoring en ernstige daklekkages. Blijkt achteraf dat de reparatie niet spoedeisend was, dan brengen wij de kosten bij u in rekening.

Geef in 4 stappen aan wat het probleem is

Veelgestelde vragen