Reparatieverzoek

Heeft u een reparatieverzoek? Neem dan altijd contact met ons op. Dat kan telefonisch of online. Telefonisch zijn wij dagelijks bereikbaar van 8.30 tot 17.00 uur. Via het keuzemenu krijgt u een aantal opties voor het doorgeven van reparatieverzoeken. Voor een online melding vult u onderstaand formulier in.

Afspraak
Wij maken samen met u een afspraak voor het uitvoeren van de reparatie binnen een tijdvak van twee uur. Bij een online melding nemen wij uiterlijk de eerstvolgende werkdag voor 17.00 uur telefonisch contact met u op. Soms besteden we de uitvoering van een reparatieverzoek uit. Het bedrijf neemt dan binnen twee werkdagen contact met u op voor het maken van een afspraak.

Kosten
In de meeste gevallen neemt Intermaris de kosten voor het uitvoeren van reparaties voor haar rekening. In sommige gevallen zijn de kosten voor uzelf. Dat geldt als u zelf een bedrijf inschakelt voor een reparatie. Dat geldt ook voor reparaties die wij uitvoeren door nalatigheid, opzet of ondeskundig gebruik van de (voorzieningen in) de woning. Ook kosten voor reparatie van zelf aangebrachte voorzieningen zijn voor u.

Gevolgschade
Mocht er schade zijn ontstaan in uw woning aan uw inboedel (bijvoorbeeld apparatuur, meubels, behang, laminaat of vloerbedekking) dan kunt u dit melden bij uw verzekeraar. Intermaris vergoedt geen schade aan uw inboedel.

 

Reparaties voor bewoners van een koopwoning
Heeft u een koopwoning van Intermaris en heeft u een (garantie)klacht? Stuur uw verzoek dan schriftelijk naar postbus.verkoop.hoornintermarisnl. U krijgt zo snel mogelijk bericht.

Spoedreparatie
Voor het melden van een spoedreparatie buiten kantoortijd kunt u ons ook bellen. Spoedreparaties zijn bijvoorbeeld: een gaslekkage, een spuitende waterleiding, een stroomstoring en ernstige daklekkages. Blijkt achteraf dat de reparatie niet spoedeisend was, dan brengen wij de kosten bij u in rekening.

Geef in 4 stappen aan wat het probleem is

Veelgestelde vragen