Mijn Intermaris, online gemak voor u

In Mijn Intermaris regelt u zelf al uw huurzaken. Mijn Intermaris is vernieuwd en nog beter, makkelijker en sneller. Niet alleen thuis, maar ook mobiel. 24/7 altijd en overal, zo geregeld!

Uw nieuwe account staat voor u klaar 

Heeft u uw account nog niet geactiveerd? Vraag met het bij ons bekende e-mailadres uw activatiecode aan. De code ontvangt u in uw mailbox. En in slechts 2 minuten activeert u uw account. Vervolgens kiest u zelf uw wachtwoord.

Vraag activatiecode aan

In Mijn Intermaris kunt u onder andere:

  • Uw huur betalen
    Onder 'Geldzaken' ziet u uw facturen. Openstaande bedragen kunt u direct met iDEAL betalen.
  • Een reparatie-afspraak maken
    Overdag vergeten een reparatie door te geven? 's Avonds regelt u het alsnog online. U bepaalt zelf wanneer er iemand langskomt.
  • Een Onderhoudsabonnement afsluiten
    Toch liever zelf geen omkijken naar klein onderhoud? Sluit ons Onderhoudsabonnement af! Met één klik op de knop is het geregeld.
  • Uw huur opzeggen
    U heeft al genoeg te regelen als u gaat verhuizen. In een paar stappen zegt u online uw huur op.
  • Toestemming vragen voor een verandering in uw woning
    U wilt iets veranderen in uw woning? In Mijn Intermaris vraagt u snel en makkelijk toestemming.

Uw tijdlijn met berichten en ingediende verzoeken

Wat u regelt, kunt u makkelijk zien in 'Mijn Overzicht'. Bijvoorbeeld uw reparatie-afspraak met de informatie wanneer de monteur langskomt. Maar ook de contactmomenten, zoals een e-mail of telefoongesprek met Intermaris. Kortom: in Mijn Intermaris regelt u al uw huurzaken eenvoudig op één plek!

Veel gevraagd over Mijn Intermaris

Mijn Intermaris en Woonmatch: wat is het verschil?

Algemeen

Mijn Intermaris is voor iedereen die al een woning van ons huurt

U regelt hier uw al huurzaken. Denk aan het maken van reparatie-afspraken of het betalen van de huur. Klik hier voor meer informatie over Mijn Intermaris.

Woonmatch is voor iedereen die op zoek is naar een woning

We noemen dit daarom een 'woningzoekendensysteem'. Wilt u zich inschrijven of heeft u al een account en wilt u inloggen? Klik dan hier voor Woonmatch West-Friesland en hier voor Woonmatch Waterland.

Het lukt niet om mijn account voor Mijn Intermaris te activeren. Wat moet ik doen?

Algemeen

Controleer of u uw mailadres en activatiecode goed heeft ingevuld

Heeft u geen activatiecode? Dan kunt u deze hier aanvragen met uw bij ons bekende mailadres.

Ontvangt u geen activatiecode op uw mail?

Misschien is uw mailadres nog niet bij ons bekend. Neem contact met ons op. We zetten uw mailadres in onze administratie en sturen u alsnog een activatiecode.

Ik ben mijn wachtwoord van Mijn Intermaris vergeten. Wat moet ik doen?

Algemeen

Klik hier om uw wachtwoord opnieuw in te stellen.