Geen objecten gevonden

Onderhoudsabonnement

Een goed onderhouden woning: daar worden wij én u blij van! Maar hoe zit het met reparaties en onderhoud? Wat doet Intermaris en wat moet u zelf oplossen? En hoe kunnen wij u daarbij helpen? We zetten alles voor u op een rij.

De wet bepaalt wie wat doet

Zo moeten wij, als verhuurder, grote reparaties en groot onderhoud uitvoeren (verhuurdersonderhoud). Denk aan het oplossen van lekkages of buitenschilderwerk. De wet zegt ook dat huurders kleine herstellingen zelf moeten uitvoeren (huurdersonderhoud). Denk aan het bijvullen en ontluchten van de cv-installatie. Of aan het repareren van onderdelen in badkamer, keuken of toilet.

Maar niet iedereen kan of wil dit zelf

Daarom bieden wij het onderhoudsabonnement aan. Hiermee nemen wij een deel van het huurdersonderhoud van u over. In het OnderhoudsABC leest u wat wij doen en wat u zelf moet doen. En wat wij extra doen als u een onderhoudsabonnement heeft. Wel zo handig: u weet precies waar u aan toe bent! 

Betaal nu € 2,50 per maand (prijspeil 2020)

Dat was voorheen € 6,-. Maar we spraken met de verhuurdersverenigingen af om dit bedrag te verlagen.

Goed om te weten

  • Het bedrag van € 2,50 komt bovenop uw huurprijs.
  • U sluit het abonnement af voor minimaal één jaar. Daarna is de opzegtermijn één maand.
  • Gaat u verhuizen? Dan vervalt het abonnement automatisch.

Aanmelden? Bepaal zelf hoe!

  • Op Mijn Intermaris. Heeft u nog geen account? Bel ons en vraag naar uw registratiegegevens. En maak binnen vijf minuten een account aan.
  • Of met het aanmeldformulier. Stuur het formulier gratis op naar Intermaris, Antwoordnummer 9, 1620 WB Hoorn. Of maak een duidelijke foto van het formulier en mail het naar infointermarisnl.
 
Annuleren

Waarmee kunnen wij je helpen?

Begin hier met zoeken!

Geen resultaten gevonden