Mijn Intermaris, online gemak voor u
In Mijn Intermaris regelt u zelf al uw huurzaken. Mijn Intermaris is vernieuwd en nog beter, makkelijker en sneller. Niet alleen thuis, maar ook mobiel. 24/7 altijd en overal, zo geregeld!
Uw nieuwe account staat voor u klaar
Uiterlijk 7 juli ontvangt u van ons een e-mail met uw activatiecode. Ook als u al een Mijn Intermaris-account heeft. Met de code activeert u in slechts 2 minuten uw account. Vervolgens kiest u zelf een wachtwoord.
Heeft u nog geen activatiecode ontvangen?
Maar wilt u wel alvast gebruikmaken van Mijn Intermaris? U kunt uw account ook zelf activeren met het bij ons bekende e-mailadres. Vraag hier uw activatielink aan.
In Mijn Intermaris kunt u onder andere:
- Uw huur betalen
Onder 'Geldzaken' ziet u uw facturen. Openstaande bedragen kunt u direct met iDEAL betalen. - Een reparatie-afspraak maken
Overdag vergeten een reparatie door te geven? 's Avonds regelt u het alsnog online. U bepaalt zelf wanneer er iemand langskomt. - Een Onderhoudsabonnement afsluiten
Toch liever zelf geen omkijken naar klein onderhoud? Sluit ons Onderhoudsabonnement af! Met één klik op de knop is het geregeld. - Uw huur opzeggen
U heeft al genoeg te regelen als u gaat verhuizen. In een paar stappen zegt u online uw huur op. - Toestemming vragen voor een verandering in uw woning
U wilt iets veranderen in uw woning? In Mijn Intermaris vraagt u snel en makkelijk toestemming.
Uw tijdlijn met berichten en ingediende verzoeken
Wat u regelt, kunt u makkelijk zien in 'Mijn Overzicht'. Bijvoorbeeld uw reparatie-afspraak met de informatie wanneer de monteur langskomt. Maar ook de contactmomenten, zoals een e-mail of telefoongesprek met Intermaris. Kortom: in Mijn Intermaris regelt u al uw huurzaken eenvoudig op één plek!