KWH

Intermaris is er voor huurders. Wij werken voortdurend aan het verbeteren van de kwaliteit van onze dienstverlening. Maar dat vinden wij niet genoeg. Wij laten onze dienstverlening ook regelmatig onderzoeken door het Kwaliteitscentrum Woningcorporaties Huursector (KWH). 

Intermaris heeft het KWH-Huurlabel en KWH-participatielabel.

Het KWH-huurlabel
Bij het KWH-label gaat het erom dat wij goed bereikbaar zijn en snel de juiste informatie kunnen geven over onderwerpen die voor huurders belangrijk zijn. Om dat te toetsen vragen wij huurders om hun mening en komen anonieme bezoekers (mystery guests) bij ons langs. Een deskundige commissie bepaalt uiteindelijk, op basis van alle input, of wij als corporatie het KWH-Huurlabel verdienen.

Het KWH-Participatielabel
Voor wat betreft het participatielabel kijkt men kritisch naar onze visie op participatie en wat wij daarmee willen bereiken. Het label geeft dus aan dat een corporatie participatie serieus neemt en er daadwerkelijk iets mee dóet. Bij participatie hebben bewoners invloed en verantwoordelijkheden. De corporatie biedt daartoe de randvoorwaarden, faciliteert en werkt goed samen.

Ons blijven bewijzen
Wij willen ons graag blijven bewijzen. Het KWH helpt ons daarbij, door steeds opnieuw te onderzoeken of wij de kwaliteitseisen naar onze huurders waarmaken. Op deze manier weten we zeker dat we op de goede weg zijn én kunnen we onze klantgerichte organisatie, waar mogelijk, verder verbeteren.

Meer informatie?
Meer informatie over de KWH-labels vindt u op www.kwh.nl.

Bent u toch niet tevreden?
Werken met de KWH-labels wil natuurlijk niet meteen zeggen dat alles altijd perfect verloopt. Misschien bent u ergens toch ontevreden over? Laat het ons weten. Zo kunnen wij onze dienstverlening mogelijk verder optimaliseren.