Reparatieverzoek

Veel gevraagd over Reparatieverzoek

Hoe maak ik een reparatie-afspraak?

Algemeen

U kunt snel en gemakkelijk zelf online een reparatie-afspraak maken. Op een moment dat het u uitkomt!

Lees in het OnderhoudsABC wie welke reparatie uitvoert

Zo leest u welke reparaties wij als verhuurder moeten uitvoeren. Maar ook welke reparaties u als huurder zelf moet doen. En welke reparaties wij voor u doen als u een onderhoudsabonnement heeft. Op deze pagina leest u meer over het onderhoudsabonnement, het OnderhoudsABC en de bijbehorende algemene voorwaarden.

Onze technische dienst uitvoert werkt in de volgende tijdsblokken

  • Tussen 07.30 en 10.00 uur
  • Tussen 10.00 en 12.30 uur
  • Tussen 13.00 en 15.00 uur
  • Tussen 15.00 en 17.30 uur

Wilt u liever bellen om een reparatie-afspraak te maken? Dat kan natuurlijk ook!

Ons Klantcontactcentrum is tijdens kantoortijden bereikbaar op telefoonnummer 088 25 20 100.

Mijn moet ik doen als mijn watermeter stuk is?

Algemeen

Neem contact met ons op. Wij zorgen ervoor dat Ista of Techem binnen drie weken een afspraak met u maakt.

Hoe meld ik een reparatie in een algemene ruimte?

Algemeen

Is er iets kapot in een algemene ruimte van het gebouw waarin u woont?

Geef dit dan aan ons door. Lees hier hoe u dit doet.

Wanneer staat mijn reparatie-afspraak gepland?

Algemeen

Login op Mijn Intermaris of neem contact met ons op. 

Hoe kan ik een reparatie-afspraak annuleren of wijzigen?

Algemeen

Hoe kan ik een afspraak annuleren of wijzigen?
Neem contact met ons op.

Hoe meld ik een spoedreparatie?

Algemeen

  • Spoedreparaties, bijvoorbeeld gaslekken of grote waterlekkages, kunt u melden via telefoonnummer 088 25 20 100.
  • Buiten kantoortijden wordt u doorgeschakeld naar de meldkamer.

Wat kan ik doen als ik de monteur heb gemist?

Algemeen

Neem contact met ons op.