Inloggen

Veel gevraagd over Mijn Intermaris

Mijn Intermaris en Woonmatch: wat is het verschil?

Algemeen

Mijn Intermaris is voor iedereen die al een woning van ons huurt

U regelt hier uw al huurzaken. Denk aan het maken van reparatie-afspraken of het betalen van de huur. Klik hier voor meer informatie over Mijn Intermaris.

Woonmatch is voor iedereen die op zoek is naar een woning

We noemen dit daarom een 'woningzoekendensysteem'. Wilt u zich inschrijven of heeft u al een account en wilt u inloggen? Klik dan hier voor Woonmatch West-Friesland en hier voor Woonmatch Waterland.

Het lukt niet om mijn account voor Mijn Intermaris te activeren. Wat moet ik doen?

Algemeen

Controleer of u uw mailadres en activatiecode goed heeft ingevuld

Heeft u geen activatiecode? Dan kunt u deze hier aanvragen met uw bij ons bekende mailadres.

Ontvangt u geen activatiecode op uw mail?

Misschien is uw mailadres nog niet bij ons bekend. Neem contact met ons op. We zetten uw mailadres in onze administratie en sturen u alsnog een activatiecode.

Ik ben mijn wachtwoord van Mijn Intermaris vergeten. Wat moet ik doen?

Algemeen

Klik hier om uw wachtwoord opnieuw in te stellen.