Hoe kan ik een klacht indienen over de dienstverlening van Intermaris?
Algemeen
Klik hier voor meer informatie.
Wij doen ons best om ons werk zo goed mogelijk te doen. Toch kan het zijn dat u niet tevreden bent. Bijvoorbeeld omdat wij afspraken niet (goed) nakwamen. Of omdat u niet tevreden bent over (het handelen van) een medewerker. Wij horen dit graag van u.
Dan proberen we uw klacht, samen met u en de betreffende medewerker, op te lossen. U mag ons natuurlijk ook bellen of mailen. U vindt ons hier.
Komt u er niet uit met onze medewerker? Dien dan een officiële klacht in bij onze klachtencommissie. Vul het online klachtenformulier in of stuur een mail naar klachten@intermaris.nl.
Goed om te weten:
Vindt u dat onze klachtencommissie uw klacht niet goed heeft opgelost? Dan kunt u uw klacht indienen bij de Bovenregionale Geschillencommissie. Dit is een onafhankelijke commissie. De leden werken niet bij ons. Klik hier voor meer informatie over het indienen van een klacht bij de Geschillencommissie.
Klik hier voor meer informatie.
Heeft u een klacht over de woningtoewijzing in West-Friesland?
Dien dan een klacht in bij onze klachtencommissie. Dat doet u snel en gemakkelijk op onze website.
Bent u het niet eens met de uitspraak van de Regionale Urgentiecommissie Huisvesting West-Friesland?
Stuur dan een brief naar:
Regionale hoor- en adviescommissie (Rehab)
Postbus 603
1620 AR Hoorn
Heeft u een klacht over woningtoewijzing of urgentiezaken in de gemeente Purmerend of Waterland?
Neem dan contact op met:
Gemeente Purmerend
Purmersteenweg 42, Purmerend
Postbus 15
1440 AA Purmerend
Telefoonnummer: 0299 452 452
Gemeente Waterland
Pierebaan 3, Monnickendam
Postbus 1000
1140 BA Monnickendam
Telefoonnummer: 0299 658 585
Heeft u een klacht over één van de onderwerpen hierboven? Dan kunt u terecht bij de Huurcommissie. De Huurcommissie is een onpartijdige organisatie die optreedt bij geschillen tussen huurders en verhuurders. Uitspraken van de Huurcommissie zijn bindend.
Contactgegevens van de Huurcommissie
Klik hier voor meer informatie.
Stuur een mail naar info@intermaris.nl. U krijgt zo snel mogelijk een reactie.
Neem hiervoor contact met ons op.
De geschillencommissie bestaat uit
De commissieleden zijn onafhankelijk, onpartijdig en maatschappelijk betrokken
Ze weten wat er speelt in de samenleving. En vinden het belangrijk dat we met elkaar zo prettig mogelijk wonen en leven.
De geschillencommissie beoordeelt klachten van huurders en brengt advies uit aan de woningcorporatie
Dat advies kan ons helpen bij het oplossen van uw klacht. En soms helpt het advies ons erbij om dingen in de toekomst anders te doen. Zo werken we met elkaar aan een betere service.
Een klacht moet altijd eerst door de woningcorporatie worden behandeld
Pas dan kunt u uw klacht bij een onafhankelijke geschillencommissie melden. Vanaf dat moment is uw klacht een geschil geworden.