Digitaal gemak voor huurders van Intermaris

Vanaf 14 juni staat de nieuwe website van Intermaris online. Ook het klantportaal Mijn Intermaris is vernieuwd. En medewerkers van Intermaris werken met een verbeterd systeem om het contact met huurders goed te kunnen vastleggen.

Zelf regelen
De website, Mijn Intermaris en het klantvolgsysteem zijn onderdeel van ‘de digitale klantomgeving’. En die was hard aan vernieuwing toe. Judith Korse, directeur Financiën en Bedrijfsvoering licht toe: “Tegenwoordig zijn we veel meer gewend om dingen online te doen. Het is gewoon hartstikke handig als je vanaf je telefoon je persoonlijke gegevens kunt aanpassen, of een afspraak kunt maken om de lekkende kraan te repareren. Op een moment dat het jou uitkomt.” In het vernieuwde klantportaal ‘Mijn Intermaris’ kunnen huurders nu snel en eenvoudig dit soort zaken zelf regelen, via de smartphone of computer.

Persoonlijk contact
“De nieuwe digitale omgeving is geen vervanging voor het persoonlijk contact,” benadrukt Judith. “Als je online niet zo vaardig bent, of je hebt een wat ingewikkeldere vraag kun je natuurlijk met ons bellen of langskomen aan de balie. Dankzij ons nieuwe klantcontactsysteem kunnen we al ons persoonlijke en digitale contact met de huurder goed registreren. Zodat wij én de huurder zien wanneer er contact is geweest, met wie en wat we hebben besproken.” 

Overzichtelijke website
Parel op de digitale kroon is de nieuwe website. “We hebben die helemaal opnieuw opgebouwd. Met een verbeterde indeling en meer mogelijkheden. Zodat bezoekers van onze website snel de informatie vinden die zij zoeken. Ook kunnen formulieren nu digitaal worden ingevuld en verzonden. Daarnaast biedt het nieuwe systeem ons de mogelijkheid om de website nog persoonlijker en interactiever te maken. Waardoor we ook onze online dienstverlening kunnen blijven verbeteren.”