Dit najaar vervolg voor Hoornse actie ‘Het regent regentonnen’
De actie ‘Het regent regentonnen’ krijgt ook dit najaar weer een vervolg! Sinds 2022 zijn we, samen met gemeente Hoorn, Voor een Mooie Stad, Intratuin Hoorn en Waalhandjes (WerkSaam) gestart met de regentonactie. Dankzij deze actie is Hoorn heel wat regentonnen rijker. Dit najaar krijgt de actie een vervolg. En proberen we Hoorn een klein beetje duurzamer te maken.