Onze collega's vertellen

Aard Veldman - Medewerker Klant Contact Centrum (KCC)

“Het is erg fijn dat de lijnen kort zijn. Iedereen zit zo dicht bij elkaar dat ik hier bijna een huiskamergevoel heb! Met vragen kun je altijd ergens terecht. Dat is altijd lekker, maar in ons vak extra waardevol.”

Als Medewerker Klant Contact Centrum is Aard het eerste aanspreekpunt van onze bewoners. Hij krijgt te maken met verschillende vragen en problemen. Via de telefoon, aan de balie, per mail, social media of chat beantwoordt hij alle vragen.

Lees meer

Ekram Oulad - Projectmanager Sociaal

“Intermaris gaat ver met maatwerk. Dat vind ik een dikke plus, vooral omdat het soms gaat om kwetsbare bewoners. Verhuren is mensenwerk en iedereen verdient een tweede kans, óók op een woning.”

Ekram is de schakel tussen de bewoners, onze partners en de projectontwikkelaar. Ze denkt mee over toekomstige sociale projecten binnen ons bezit. En neemt hierin het belang, de impact, communicatie en participatie van de bewoners en omwonenden mee.

Lees meer

Ed Kamerman - Allround vakman technische dienst

“Intermaris is er echt voor de mensen. Iedereen streeft altijd naar een hoog klantcijfer. Ik vind het echt leuk om daar mijn steentje aan bij te dragen. Natuurlijk kunnen we huurders niet altijd geven wat ze willen. Dan lossen we het anders op. Voor een mooie voldoende doe ik het ook.”

Ed is Allround vakman technische dienst en voert kleine onderhoudswerkzaamheden uit in woningen op het gebied van elektra-, timmer- en loodgieterswerk. Hij zorgt voor tevreden huurders als de klus is geklaard. Ed komt hij bij onze huurders achter de voordeur en is daarmee de oren en ogen in de wijk. Geen dag is hetzelfde!

Lees meer

Mourad Azzouzi - Medewerker Leefbaarheid

“Er is veel ruimte om dingen naar eigen inzicht te organiseren. Natuurlijk zijn er wel leidinggevenden, maar zij denken mee als gewone collega’s. Die zelfstandigheid komt de creativiteit ten goede, en daarmee ook onze resultaten.”

Mourad is verantwoordelijk voor wijk- en sociaal beheer in de Hoornse wijk Grote Waal. Hij houdt toezicht op schoon, heel en veilig.  En kent de bewoners in zijn wijk als geen ander. Regelmatig organiseert hij activiteiten die zorgen dat bewoners met elkaar in contact komen. Dit komt de leefbaarheid in de wijk ten goede. 

Lees meer

Karian Schroën - Business Controller

“De huurder staat centraal, maar we hebben ook een groot bezit te onderhouden: onze woningvoorraad. Daarnaast geeft Intermaris leefbaarheid veel aandacht. Dat geeft veel dynamiek! Ik hou ervan. Net als de open cultuur. Je kunt altijd bij iedereen binnenlopen.“

Als Business Controller houdt Karian enerzijds de financiën in de gaten, anderzijds de interne processen. Aan de hand van de cijfers signaleert zij waar doelstellingen in de knel komen. Ze helpt teams hoe zij dit kunnen verbeteren. Wat is er gaande, wat zijn de oorzaken en hoe kan dit beter? Met elkaar gaan ze in gesprek. Altijd open en opbouwend.

Lees meer

Don de Haas - Opzichter d.o.

“Het is een bedrijf vol kansen. Kijk maar naar mijn start hier. Ik heb al meer dan tien cursussen gevolgd. Een carrièrepad heb ik niet uitgestippeld: mijn huidige functie biedt nog genoeg rek, uitdaging en plezier. Maar ik ben wel ambitieus. Dit is niet mijn eindstation bij Intermaris!”

Don is één van onze vijf Opzichters dagelijks onderhoud en is altijd op zoek naar de juiste oplossing voor complexe reparatievraagstukken en storingsonderhoud. Zowel voor bewoners, collega’s, als aannemers is Don het aanspreekpunt in zijn rayon. Hij streeft naar maximale klanttevredenheid, maar is ook duidelijk als iets niet kan.

Lees meer

Julian Ammeraal - Verhuurconsulent

“Intermaris is een snelle en een dynamische organisatie. We springen graag snel in op veranderingen in de markt. Dat biedt doorlopend kansen voor teamleden. Nu hebben we bijvoorbeeld een projectgroep A.I. in het leven geroepen. Nieuwe ideeën kunnen altijd rekenen op steun.”

Julian faciliteert als Verhuurconsulent nieuwbouw het hele verhuurproces voor onze nieuwbouwwoningen. Hij is een belangrijke schakel tussen de Projectmanager Sociaal en team Verhuur. Van het promoten van de woningen en het screenen van potentiële huurders. Tot het opstellen van huurovereenkomsten, Julian pakt het op!

Lees meer

Klaas Diepeveen - Directievoerder

“De secundaire arbeidsvoorwaarden van Intermaris zijn echt de moeite waard. Zo hebben fulltimers een 36-urige werkweek. Kleding en spullen zijn dik voor elkaar. Thuiswerken wordt perfect geregeld. We hebben een vitaliteitsbudget. Generatieregeling… Mooie extra’s!”

Als Directievoerder is Klaas verantwoordelijk voor de procescoördinatie van onze vastgoedprojecten. Zo houdt hij toezicht op de uitvoering, planning, voortgang en rapportage van projecten. Hij bewaakt de kwaliteit en kwaniteit. En controleert facturen en betalingen. Daarnaast adviseert hij over beleid en procesverbetering op het gebied van vastgoed.

Lees meer 

Kelly Piels - Medewerkster Onderhoudsbegroting Vastgoedbeheer

“Ik dacht dat woningcorporaties stroeve, bureaucratische organisaties zijn... Wat zat ik ernaast! Bij Intermaris heerst een heel open, warme sfeer. Ik krijg ook alle ruimte om aan te geven wat ik leuk vind. Op die manier belandt elk project op het juiste bordje. We vullen elkaar goed aan.”

Kelly levert als Medewerkster Onderhoudsbegroting Vastgoedbeheer een bijdrage aan het opstellen van de meerjarenonderhoudsbegroting (MJOB) en de jaarbegroting. Zij draagt bij aan het op orde brengen en houden van de vastgoeddata. En aan het onderhouden en beheersen van applicaties en systemen voor het opstellen van de MJOB.

Lees meer